Fly

پرواز به سوی خدا

2. درک


دلم میخواد بتونم درک کنم خدا رو

خودمو درک کنم

مفهوم جهان رو بفهمم

دلم میخواد بیدار شم از این خواب وحشتناک

یکی از آرزوهام اینه که یه بار بمیرم و زنده شم

دلم میخواد پرده ها بره کنار و یه بار اون جهان رو ببینم

میخوام واقعی زندگی کنم

نمیخوام بازی کنم

نمیخوام خواب بمونم

میخوام حقیقت هارو درک کنم

با حقیقت زندگی کنم

با فهم !


۲ موافق ۰ مخالف
این دغدغه ی همه ی ماست . اگر انسان با تمام وجودش به خدا یقین پیدا کنه در دوراهی های های زندگی حاضره هر بهایی رو بپردازه تا اخلاق رو رعایت کنه . حتی حاضره جونش رو هم بده . حالا فرض کنید در یک جامعه همه به خدا و اخلاقیات اعتقاد راسخ دارن . هیچ درد و رنجی وجود نخواهد داشت ...
ولی حیف که ذهن انسان تا زمانیکه چیزی رو در دستگاه فکری خودش محمدود نکنه نمیتونه به یقین برسه . البته این نظر منه ... نمیدونم ... من هم خیلی دوست دارم بدونم ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان