Fly

پرواز به سوی خدا

3. مینویسم که یادم بماند!


نوشتن یک ذهن آرام میخواهد

نه ذهن من

نوشته هایم سودی ندارند

برای هیچ کس

فقط این مغز پرحرفم خودش را خالی میکند

در این جهانِ پر از تنهایی کسی را ندارم

کسی که سخن بگویم با او

کسی که نه تایید کند نه منکر سخنانم شود

و فقط گوش کند

اما

خدا 

فکر میکنم او مخاطب خوبی میتواند باشد

نه در نماز

نه

آنجا نمیفهمم چه میگویم، حواسم نیست

کسی که گوش کند سخنانم را

هم ستایش هایم را

هم غر زدن هایم را

نقد نکند

مرا دوست داشته باشد

مرا عاشق خود کند

من وبلاگ را ترجیح داده ام

تا کمی فکر کنم

و وقتی با خودم یا خدایم سخن میگویم

کلماتم را آرام تر بکار ببرم

و بیشتر رویشان فکر کنم

و یادم بمانند که کِی، چه گفته ام ، به که...!


۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان